Als Batman en Robin kunnen we bergen verzetten. Ik doe waar ik goed in ben en jij focust je op het ondernemen. Het maakt mij niet uit of je bedrijf al jaren bestaat, je net een start-up bent begonnen of werkt in een eenmanszaak. Je kan mij al voor een paar uur per maand inzetten. En uiteindelijk is het de persoonlijke klik die telt!
Work-flow optimalisatie : Processen uitpluizen en slimmer maken
Projectmanagement : Van A tot Z een project opzetten en coördineren
Divers : Meetings, trainingen, events, reizen…
Boekhouding : Oa. het versturen en opvolgen van facturen, betalingen uitvoeren, je onkosten bijhouden, overzicht van de inkomsten en uitgaven bijhouden en je financiële spreadsheets up-to-date houden
HR : Algemene personeelsadministratie i.s.m. sociaal secretariaat, uurroosters opmaken, aanspreekpunt personeel, ondersteuning bij nieuwe aanwervingen,
Dataverwerking : CRM, orders, kwaliteitscertificaten
Klantendienst : Managen inbox, offertes opmaken, telefonische follow-up
Teksten redigeren : Proeflezen, verbeteren en aanscherpen in lijn met de huisstijl
Vertalingen : Nederlands - Frans (niveau B2/C1)
Social media : Ondersteuning bij de online zichtbaarheid
Strategische gesprekspartner : Prijsvergelijkingen, potentiële leads onderzoeken, opvolgen concurrentie, sparringspartner
Ik zet mijn kennis en ervaring graag in om voor jou en je onderneming ook de nodige veranderingen mogelijk te maken. Als ondernemer heb je natuurlijk het liefst alle touwtjes in handen, maar er zullen altijd zaken zijn die blijven liggen. Vooral die kleine regeldingetjes zijn vaak een doorn in het oog. Ik weet je hiervan te verlossen. Vaak heb ik maar een half woord nodig om te begrijpen wat je nodig hebt. Waar ik jou mee kan helpen?
Zorgen dat die lijst met to do’s eindelijk inkrimpt
Overzicht en structuur aanbrengen
Ruimte creëren om nieuwe dingen aan te pakken
Je focus geven zodat je weer kan doen wat je het liefste doet
Bouwen aan de toekomst van je onderneming